Известие

Collapse
No announcement yet.

Изненада с дебитомер

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Изненада с дебитомер

    Колеги,днес бях неприятно изненадан.Ровейки из форума попаднах на тема за дебитомери.Там пише,че на мойта кола /АР 156 1.8/ дебитомера е 0 280 217 111.Да, ама не.Незнам какво ми скимна,но отворих капака на двигателя и погледнах дебитомера.Оказа се ,че номера му е 0 281 002 199.Направих справка в каталога на Бош и се оказа че карам бензинка с дебитомер от печка.
    Най интересното е,че колата я имам четвърта година и до сега не съм имал никакви проблеми.Върви нормално,харчи нормално/сравнявам сдруга АР 156 2.0/.
    Незнам, защо ми трябваше да отварям капака на двигателя,но сега съм леко притеснен.Вярно,че след 60 000 км.е малко късно, но все пак.
    Та въпроса ми е ,опасно ли е за двигателя да карам така.
    Alfa Romeo156 1.8T.Spark SportPacket
    Ducati ST2

  • #2
    Колега,
    такъв номер 281 002 199 не намирам ...
    Коя печка имаш предвид - Раховец, Зануси, Индезит ...

    Дизеловите са 019 и 309, а по-новите май са 113 или нещо такова.

    При положение, че нямаш оплакване от колата, какво очакваш да се е случило?
    Няма страшно и си я подмествай спокойно
    sigpic

    Comment


    • #3
      1.8 не бяха ли повечето с 019, ако са ЦФ2 двигател.....
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #4
        Затуй не отварям капака, щото нищо не разбирам
        Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
        Нагоре по стълбата, която води надолу
        sigpic

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
          1.8 не бяха ли повечето с 019, ако са ЦФ2 двигател.....
          Прав си........
          http://www.youtube.com/watch?v=3mv14T6i9UI

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Dodo 155 Покажи съобщение
            Колега,
            такъв номер 281 002 199 не намирам ...
            Такъв дебитомер има и си е под този номер. Дебитомера си е за 1.8 само, че се монтира на CF3 двигателите, както и да много други. Няма проблем колегата да си кара с него щом работи нормално.

            Много коли от Италия идват с този дебитомер вместо с 019. Няма проблем с дебитомера и не е нужно да се купува нов ако този е изправен.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от cufti Покажи съобщение
              Колеги,днес бях неприятно изненадан.Ровейки из форума попаднах на тема за дебитомери.Там пише,че на мойта кола /АР 156 1.8/ дебитомера е 0 280 217 111.Да, ама не.Незнам какво ми скимна,но отворих капака на двигателя и погледнах дебитомера.Оказа се ,че номера му е 0 281 002 199.Направих справка в каталога на Бош и се оказа че карам бензинка с дебитомер от печка.
              Най интересното е,че колата я имам четвърта година и до сега не съм имал никакви проблеми.Върви нормално,харчи нормално/сравнявам сдруга АР 156 2.0/.
              Незнам, защо ми трябваше да отварям капака на двигателя,но сега съм леко притеснен.Вярно,че след 60 000 км.е малко късно, но все пак.
              Та въпроса ми е ,опасно ли е за двигателя да карам така.
              По някава причина, 002 199 са го слагали на GTV 1.8, с управление М 1.5.5... Твоята би трябвало да е със същото управление. Така че - карай!
              Освен това, в тази тема http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=25278, пише че ...019 и ...199 - са с еднакви датчици!

              Пък това, че този номер го слагат на печки - да не ти дреме...

              Comment


              • #8
                И моята алфа дойде от Италия със 199 дебитомер и след като здаде багажа го смених с 019.И на мен ми казаха в магазина,както пише колегата спечелист,че 019 и 199 са с еднакви сензори и почти еднаква форма.И моето мнение е да си караш смело колега без никакви притиснения.
                sigpicalfa 156 2.0 TS/звяр на пътя-0886399217

                Comment


                • #9
                  И другото е,че 156 1.8 няма с най-стария ТС/2.10.3/4/,които са с дебитомер 111.156 1.8 тръгва от ЦФ2 нагоре-демек дебитомера е 019 или 119,но както другите казаха,карай смело със 119,кат доде време да го сменяш слагай 019 и тва е
                  Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                  Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                  Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                  Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                  Comment


                  • #10
                    Колеги много съм ви благодарен эа отговорите.Сега вече съм спокоен.
                    Иначе дебитомера си е наред,но се бях притеснил предишният собственик да не е творил нещо.
                    Alfa Romeo156 1.8T.Spark SportPacket
                    Ducati ST2

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                      1.8 не бяха ли повечето с 019, ако са ЦФ2 двигател.....
                      Че и моя е толкова...
                      Mercedes W202 - 200kompressor 99'
                      Alfa Romeo 156 1.8 16V TS 99' - ex''
                      Alfa Romeo 145 1.9JTD 99'

                      Comment


                      • #12
                        Да използвам темата, някой да даде инфо как се сваля дебитомера при дизел, 105 кс, трябва ли да разкача капака на кутията на вуздушният филтър. Трябва ли да разскача акумулатора? И след смяната трябва ли да оставя колата за 10 мин на празен ход (така четох в един английски сайт). Моля за подробности!
                        Благодаря за помоща предварително на всички!
                        Last edited by rusiq86; d.m.y г., 22:17.
                        sigpic
                        Gulfstream G650 with Italian design...

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
                          Да използвам темата, някой да даде инфо как се сваля дебитомера при дизел, 105 кс, трябва ли да разкача капака на кутията на вуздушният филтър. Трябва ли да разскача акумулатора? И след смяната трябва ли да оставя колата за 10 мин на празен ход. Моля за подробности!
                          Благодаря за помоща предварително на всички!
                          Без претенции , че това е най-лесния начин,но аз така го правя без да разкачвам акумулатора и без никакъв празен ход 10 мин. / ? , няма логика.../ :

                          1,Откачи и свали "дъгата" на възд.пътища от дебитомера и до У-образната част преди турбото.И двете скоби са лесно достъпни.

                          2,Пред акумулатора има кутия с релета-махни само капачката.Така по-лесно минава капака на филтъра/виж т.3,/

                          3,Развии 3-те гайки на капака на възд.филтар и го извади на една страна като леко притискаш тръбите за охлаждането ,за да мине дебитомера.Пази релетата пред акумулатора,които се виждат след като в т.2, си свалил капачката

                          4.Капака и дебитомера излизат заедно в хоризонтална позиция -дебитомера насочен към двигателя , а капака насочен към калника.

                          5,Развии 3-те гайки,които държат с планки дебитомера за капака и с едновременно дърпане и въртене дебитомера излиза заедно с гуменото уплътнение.

                          6,При монтажа гледай планките и чопчето на дебитомера,но ти няма как да сложиш новия ,ако не ти паснат тези специфично изкривени планки .Все пак се опитай да запомниш как е бил стария дебитомер и планките.

                          П.П. Някои свалят дебитомера без да свалят капака на филтъра ,но може да се повреди/счупи капака или кутията на филтъра .


                          Успех!
                          Last edited by krasy k; d.m.y г., 22:06.
                          Alfa 156 1,9 JTD - 02,2000г
                          Avensis 2011 -2.0 D-4D

                          Comment


                          • #14
                            Мерси колега, виж и здрав! Ще направя снимки
                            sigpic
                            Gulfstream G650 with Italian design...

                            Comment

                            Working...
                            X